börja träna? :)





Ja vi började prata ihop oss riktigt igår och idag om att vi ska börja träna lite lagom på gymm, Jag, Louise, Jennifer och Elinor. Vi ska inte träna något överdrivet utan bara för att det är bra att hålla igång och det är ju aldrig fel att träna upp den där perfekta kroppen HÄLSOSAMT. Men usch jag lovar er att jag inte ska bli någon liten äcklig muskelknutte det är ju bara så usch. Ska man träna ska man ju äta rätt, osv också. Inte bara träna då blir man ju sjuk. Troligtvis ska vi försöka få våran plan i verk redan nästa söndag? Om nu mina små föräldrar går med på det (: Iallafall så har det varigt dålig uppdatering idag. Slängde bara in ett inlägg med lite söta bilder på mina vänner och jag igenom 2009. Var och pluggade lite hos Louise och Elinor med Jennifer idag. Så duktig jag kände mig, Men det blev ganska mycket prat. och ganska mycket dans matta, och lite läxa. Men provet i biologin är ju inte förrens på torsdag. MEN jag har ju hemkunskap prov på onsdag också. Fast bara på ca 7 sidor eller något. Vi hörs imorgon folket för nu ska jag sova! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0