En dag närmare.

Människor, det har skätt ett mirakel! idag när jag cycklade hem kom jag på
att efter varja dag är det en dag närmare allt annat, som idag t.e.x
1 dag närmare STHLM
1 dag närmare jullovet/julafton
1 dag närmare nyår
1 dag närmare min 15 års dag
1 dag närmare min död? :O
osv osv. Allså shit jag kännde mig verkeligen smart där trampandes på min cyckel.
Jag har även fått ett enormt sug i magen som säger att jag ska göra om min blogg lite.
Det skulle vella vart trevligt med en juldesign? :)



Dagens mest dumma dialog,


-Jonathan: vad gör jag här med er?
-Rebeca: du har inga vänner så du söker dig till dom bästa.
-Jonathan: JO där är mina vänner, (pekar på ngr reetards som går förbi.)
-Rebeca: Ja du skulle passa där, du liknar han längst fram.
-Jonathan: Vadå han? är inte det en tjej?



jag och linnéa, folk säger att man ska bjuda på sig själv? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0