great day.




En himmla bra dag idag. Känner mig verkligen nöjd med allting på något sett. Känns som matteprovet imorgon kommer gå bra och att mitt kemibetyg kommer bli högre än jag förväntat mig! :) Åhh detta är verkligen en sådan där dag då man inte vill somna bara hoppas på att den aldrig tar slut.
Idag är det ju bara 4 dagar, ja snart till och med 3 dagar kvar tills stockholmresan går i staplen. Så idag har jag börjat kolla över lite vad jag ska ha med mig i kläders väg. Så ska jag se till så att jag har massvis med bra filmer också att kolla på både på ditresan och hemresan. Nu ska jag fortsätta kolla på mitt mysiga favvorit program halv 8 hos mig på kanal 4! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0