NATTBLOGGNING

vaknade för en stund sedan på grund utav att jag kännde ett stort behov att dricka. Klok som jag är så gick jag upp och drack ett par glas vatten! :) Men nu har jag problemet med att det är svårt att somna om, så jag håller på och ''tränar'' kodning på bloggen (fast på min provblogg) *hemligadress*
Gick även ut på internet och letade lite snygga skor och kläder. Det är ju alltid lika roligt att köpa nytt nu när hösten kommer. Eller ja det är ju alltid roligt att förnya inerhållet i garderóben lite.

 
blev kär i dessa med en gång                                             roseter är ju inne nu igen (;


Kommentarer
Postat av: <3

super snygga

2009-11-15 @ 01:02:50
Postat av: Danielle'- livet enligt mig

grymt fina skor och hårbandet var gulligt! :)

2009-11-19 @ 17:38:30
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0