Nu var Annasw duktig?



nu känner jag mig verkeligen dukitg, *_* 
har fixat en kompis header och lyckats sätta in den på hennes
blogg helt själv. jag är nästan förvånad över mig själv.
så Nu ska jag fira och äta utav min egengjorda polkagris glass.
Ni vet, AnnaDieten! (Y) alltid lika gott att smälla i sig onyttiga saker.

Recept.
*vispa 2st förpackningar vaniljvisp
*mixa sönder polkagrisar (två påsar) i en mixer
*rör ner polkagris smulorna
lägg i en bunke, låt stå i frysen ett par timmar.

Och woulla ni har en super god glass! ♥


Kommentarer
Postat av: Nicke

wohu gotti , det ska jag testa! ;)

2009-11-17 @ 21:10:23
Postat av: Nicke

wohu gotti , det ska jag testa! ;)

2009-11-17 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0