Poccahontas in action.

Nu är jag hemkommen från laserdomen. Spelat i 3 och 1 halv timme. Trött ont i hela korppen. Måste plugga och imorgon dag är det grönakortet prov på rönninge. Men man kan knappt plugga på det ändå. Ska sova så fort som möjlgt. alla vännerna förutom jag elinor och jasmine gick hem runt 11 tiden. Sen åkte jasse vid 12, Så var jag och Elinor kvar själva med alla andra, Vi spelade med en liten kille i 12 års ålderna som hette Alex :D haha team work. Så var det några snubbar som vart med i SM där också. HMM gick inte så bra mot dom? Men iallafall så har jag haft skoj ikväll, och trots att jag har ont var der värt de! (Y)

KVÄLLEN ''UTKLÄDNAD'' KOMMER IMORGON
MISSA INTE DET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0