shoppat en snabbis idag..

Hejsan iallihopa, jag och mamma åkte in till ´karlskrona city för att kolla lite kläder runt tre tiden. hittade jätte mkt saker som jag ska få i julklapp + en jacka som jag ska ha nu i vinter, Bland annat.

2 t-shirts
leggins
linné
tröja
2 stickade koftor
läppstift
foundation
bh
vantar
kjol

sen har jag kollat på Ensam hemma3 i max säng och gottat mig över att han inte vart hemma, Min bror och jag är ju inte precis dom bästa vännerna. Läste ut boken för en liten stund sedan också., Medan mamma sover en bok utav Ingrid olsson som vi skulle läsa i svenskan. Seg i början men himmla bra när man kommit in i den! :)
men i allafall
THIS IS SOME REAL FASHION

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0