Soleksem och farsdag.

 
 
vi är klockrena bby <3



PANIK
Märkte det igår efter  jag solat att det började klia
på min mage, men jag kopplade inte ihop det med min solning.
Sen idag blev det ännu värre? USCH så nu får jag inte
sola förrens eksemen gått bort, vilket som kommer ta tid.
Men iallafall idag är det farsdag GRATTIS PAPPA<3
jag hoppas alla vart snälla mot sina pappor, och att ni
gav honom något fint/snällt. Min pappa fick 1 timmes
massage när han ville av mig, så snäll jag är.
+ att idag är det bara 19 dagar kvar tills jag och linnéa sitter
på tåget till STHLM. Så alla ni som bor där uppe kan ju hålla
utkik efter oss, och hejja när ni ser oss! :)  puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0