vi kör på den patetiska stilen killar!

ibland är killar mer patetiska än vad man kan tro?
en kille som addade min msn frågade detta efter någon minut eller 2.
läs själva och dömm!


ViictorLindberg / säger:
kan man inte få en bild på dig i bara underkläder lr nått
sdu får av mig med

-' annasw.blogg.se / inte på topp säger:
nej haha usch killen du har gått på fel tjej om du är ute efter sådant!

ViictorLindberg / säger:
vadå har du ingen sån bild ?

-' annasw.blogg.se / inte på topp säger:
äh?
att killar äns har mage att fråga tjejer sådant som dom snackar med i 5 sek med -.-

ViictorLindberg / säger:
jo om tjejen är gosig och inte så torr så

-' annasw.blogg.se / inte på topp sa (14:42):
haha, lilla gubben (: jag lovar att det är bara 1 av 100 tjejr som tycker sånt är kul att skicka, och då är man så desperat så det finns inte, och jag är inte desperat

-' annasw.blogg.se / inte på topp sa (14:46):
hejdå äckel!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du vet kar vettig, din blogg ska jag ge en chans!:)

2009-11-18 @ 18:07:50
URL: http://nothingimportant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0