Stockholms resa inbokad!

Som jag sa så ska jag och lilla Linnéa åka upp till stockholm 27-30 november, vi åker på fredagen runt 11 tiden. Buss upp till växjö. Sen därifrån åker vi tåg runt 5 timmar upp till stockholm. Ska ta med mig datan och göra lite roliga video inlägg på väg upp kanske. + Att vi har bestämmt att kolla på massa filmer. Aja ialafall så ska vi sova hos hennes släkting. Sen på lördagen shoppar vi och går på julmarknad, Sjukt skoj. och sanningen är att jag aldrig vart i stockholm. Shiiit ja det är sant. :O. Men iallafall så blir det ju av nu. Sedan ska vi kolla på high school musical musikalen med kevin borg på kvällen & Söndagen åker vi på STHLM horse show. :D måndagen där på väntar den 6 timmar långa resan hem :( En skit rolig spexad helg kommer vi ha med andra ord. JAG LÄNGTAR!





Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så sööööt ! :P

2009-10-14 @ 18:54:30
Postat av: Gissa!

Jag är inte liten men ändå :D De blir fan bäst ever!

2009-10-15 @ 19:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0