För det kostar att ligga på topp gott folk!


Annasw är tillbax!


rummet!

IKEA, IKEA, IKEA.
eran favorit bloggare anna är tillbax. Jag vet att jag vart skit dålig på att uppdatera den senaste veckan. URSÄKTA MIG! iallafall så tänker jag berätta för er att mitt rum är helt komplett nu. And I love it! Grattis till bloggeskan Foki som tog hem hela 3 pris på blogg awards. Hon är verkligen värd det. Nu i veckan har mina kära vänner Jennferi, Elinor och Louise hunnit fylla 14 år. GRATTIS. Vill på minna alla om att jag och Linnéa ska åka upp till stockholm också, Så ser ni oss där får ni allt ta och hälsa!  Vi ses & hörs i morgon bitti, See you! :*


Kommentarer
Postat av: Kimboii

JAg är fett avundsjuk på ditt nya rum? :(

2009-10-18 @ 22:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0