Frågor & svar



Hur är du som person?

jag är en mycket glad person som inte gillar någon sorts  komflikter. Jag älskar humor och ser alltid till att ha ett par roliga skämt. Mina vänner, min familj & mina hästar är dom som står mig närmast.

Hur ska en kille vara ?

En kille som jag kan tänka mig vara ihop med ska vara snäll,rolig & se bra ut. Det är jätte viktigt att han lyssnar och att jag kan säga allt till han. Han ska kunna förstå om jag säger nej till saker och inte frågesetta varför hela tiden. Han måste vara frammåt och inte allt för blyg.

Ditt bästa minne?
Oj, den var svår. jag har många bra minnen men dom bästa är nog alla dom jag har med mina vänner. 

Vad gör du om 15 år ?

*vad jag hoppas att jag gör om 15 år* är att jag har flytatt ut till kanske skåne trakterna med en kille? har barn och ett bra arbete. Hoppas att jag har bra kontakt med mina nuvarande vänner och även har många nya. Jag hoppas också att jag har en egen häst gård och tävlar mycket. ;)

Om du blir en känd bloggerska, kommer du fortfätta blogga som du gör?
jag tror inte att jag kommer bli känd på min blogg, men visst hade det var ganska skoj. Jag skulle fortsätta att blogga som jag gör, fast med fler & roligare inlägg. Skulle aldrig få för mig att ''fejka'' hur jag själv är i bloggen.

Är du oskulg?
ja mina vänner, det är jag.

skulle du kunna tänka dig att göra läpp/bröst förstoring?
NEJ NEJ och åter igen NEJ. absolut inte. jag tycker det är så mycket finare att vara narturlig. men visst vissa passar i det. Men jag skulle inte kunna tänka mig själv i det.

Tycker du heffa är bäst?
heffa är en utav dom bästa! :D

Älskar du beca?
Rebeca har alltid vart som en syster för mig och jag kan alltid prat med henne om allt. Jag kan säga att jag ÄLSKAR rebeca och verkeligen mena det som vän. Hon är en av mina absoulta bästa vänner!

 erkänn du älskar louise massa mkt?
jag säger som jag skrev på rebecas, ja jag älskar louise som vän. Hon precis som många andra ställer alltid upp.

Hur ska en vän vara, för dig?
jag tycker man ska kunna lita på sina vänner och absolut ska man ha roligt med dom.

vilken är din favoritlåt?
jag är en allätare inom musiken, men just nu lyssnar jag mycket på:
michael jackson-I'll be there
ted gäredstad-himmlen är oskyldigt blå


Kommentarer
Postat av: sara

michael jackson :D <3

2009-10-11 @ 01:03:14
URL: http://sarakarlstrom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0