Gårdagen,

En lyckad gårdag, Jag, jasmin, Fian, Louise, Elinor, tim, erik & ngr kompisar till erik hjälpte till på tvillingarnas skola med halloween fest för dom yngre :) Mkt skratt & skrik. Haha jag jasmine & Elinor skulle försöka skrämma klass 3-5 tror jag det var på spökrundan, Hmm ja det gick ju som det gick. Sen skulle vi så klart gå ut en annan spkrunda med dom yngre, Fick bära en halva rundan, men gjorde inget för det var en liten gullig unge :) så fick jag vara med på danstävlingen med en liten flicka som inte hade någon att dansa med. Bilder & annat skoj kommer senare idag. :) Planerna för ikväll är att tjejerna antagligen kommer hem till mig äter tacos & kollar film pratar med mera. vi hörs. puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0