hemma igen.

Nu är jag hemma från bion. Michael jacksons-This is it.
En underbart bra film som jag skulle kunna se många gånger om igen. Det ända minus den får är att början var lite dryg. Men efter en stund kom man värkligen in i den.  Jag har ju aldrig riktigt vart ett stort fan av MJ men efter denna filmen har jag nog ''fått upp ögonen för honom.'' Han verkar vara den där snälla härliga charmiga killen som vill allas bästa. Med det går ju massvis med rykten och annat att han inte är död. Tänk om han faktisk sitter någon stans och skrattar och har det bra med alla sina pengar. Om inte så RIP micheal, du har skängt oss alla så mycket. och som du säger i filmen. God bless you!


Filmen rekomenderar jag varmt till alla!
trodde den skulle vara bra, men inte såhär bra.


Kommentarer
Postat av: sara

Den var grymt bra! älskar honom <3

2009-10-29 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0