hiss & diss,

dags för veckans hiss och diss!



1. jag vill dissa den tråkigaste årstiden utav oss alla, som vi för visso just nu berfinner oss mitt i men den är verkligen hemsk. Jag måste säga att det dock är jävligt mysigt att börja med ''vinter kläder'' men det är verkligen inte alls bra med allt regn och dom mörka trista dagarna. Sommaren är what I want!

2. Diss nummer två går till tuggumi som tappar smaken efter drygt en timme. Det är verkligen en utav dom äckligaste sakerna jag vet, tuggumi som inte har någon smak längre. NEJ TACK! men tur att det finns Dual Action Ocean Mint



1. första hissen är så klart gaybloggen som kom med den smarta ideén att lägga ut hiss & diss i videoinlägg. Hans blogg är bra och värd att läsa. Jag tycker verkligen han är en utav dom bästa bloggarna!

2. Nutella Åhh det är absolut den bästa saken man kan äta! :) MUMMS. imorgon ska jag köpa 1 ny burk att sätta i mig! Det hjälper om man inte är på topp och man blir garanterat större! Rekomenderat till alla klena spinkisar ute i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0