inte min dag idag.



     Halloween dräkten 2009?

vaknade för en timme sedan, Somnade direkt när jag kom hem igår,
Mådde jätte dåligt. Snurrade i hela huvudet och NEJ jag hade inte druckit.
Det var att jag tog 2 värktabletter på tomm mage. Läskigt som bara den.
När jag vaknade var jag fortfarande snurrig och huvudet hänger inte redigt
med nu heller. Dessutom känner jag att det är min otursdag idag.
När jag städade välte jag ut hela krukan med sand i. Sen var jag nära
på att få en jävla mopp i ansiktet när jag öppnade städskåpet.


Men i vilket fall som hälst ska jag nog rida idag!
senare ikväll blir det dessutom att träffa ett par vänner tror jag.
Jag uppdaterade ju inte igår som jag lovade så jag kan ta det nu,
Vi åkte in till stan vid halv 8 och hyrde 2 skräckfilmer, varav 1 vi såg.
Crazy Eights, en skräckfilm som var bra i början men slutet var SÄMST
Iallfall så var det 8 vänner som bott på ett undersökningshem när dom var små.
dom 6 vännerna som fortfarande levde träffades på den sjundes begravning
när dom var runt 30. Så skulle dom åka ut i skogen till det gammla huset
där dom bott och hämta en ''skatt'' dom grävtner när dom var små.
Så var det något att dom hade dödat den 8:e flickan när dom var små.
Igenom att stänga in henne i en kista och glömmt henne där. så hennes ande
stänger in dom i huset som det inte finns någon väg ut i.
kampen om att överleva har börjat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0