Plugga & städa..

jaha? då var det dags att ta tag i dom lite mer viktiga sakerna. Nämligen att städa och plugga inför mina två kommande prov som är på måndag och tisdag, Kommer inte ha datan på hela dagen så uppdaterar er lite ikväll.

Juste ja, tjejerna sov ju hos mig fråg freda till lördag. Eller a några utav alla tjejer. Vi hade det trevligt och somnade nog inte förrens fram mot 5 tiden, efter att vi tittat på en skräck film som hette fingerprints eller något. Inget vidare läskig och med ett konstigt slut. spelade detta spelet också jätte mkt iför går kväll. Fjantigt men beroennde framkallande, Man blir så förbannad när man snubblar precis vid målflaggan!


http://www.jesper.nu/onlinespel/motor/5298-crazy_taxi

Senare idag måste jag städa ut hela mitt rum för vi ska ju somsagt göra om det. Kommer försöka lägga in ett lite roligare och mer intressant inlägg ikväll när jag nästan är klar med  alllt. så ni som känner mig och har mitt numer kan gärna slå en pling eller skicka något roligt sms. Ps. Lägger upp lite roliga bilder från hemma kvällen med föräldrarna igår, Slutade med att jag började baka blåbärspajer.



Sådan far, sådan dotter
sådana gulliga vänner!


Kommentarer
Postat av: jasse

haha, klart vi är gulliga :D

2009-10-11 @ 12:21:59
URL: http://jassesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0