skallig eller inte?

Det här med att alla killar ska hålla på att raka av sitt hår på huvet nu`? Tror det är jätte många som gjort det. Te.x min bror och många utav hans vänner. Killar det är inte snyggt! Så hur skulle det se ut om alla tjejer gick skalliga? Ja hörrni kanske ska vi tagga ihop oss ett gäng och raka av oss allt hår, Ganska skoja att se allas reaktioner iallafall. Rebeca är med på idéen någon mer?



nu ska jag bada bubbelbadkar och sola lite, det kan behövas i det kalla gråa höstvädret.
Göra sig fresch och lyssna på musik är aldrig fel i badkaret, Senare ikväll åker jag troligt
vis in till stan för att möta upp Rebeca, kanske sova hos henne. Vem vet imorgon kanske jag är flintis?


Kommentarer
Postat av: Hildur

Hejhe jag vet att det inte passar till ämnet men kan du kanske kolla på kórónas skor där fram om det står 0 00 eller 20 på skorna

2009-10-28 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0