Stockholm nästa?

Linnéa ringde mig tidigare idag. Hon kom med frågan om jag ville följa med henne och hennes mamma till stockholm horse shoow. KLART som fan att att jag ville. men var tvungen att prata med mina föräldrar först ju. Mamma tyckte det var helt okej så nu ska jag bara prata med Linnéa igen. Det är ju inte 100% säkert att jag kan följa med. men 99! :D åker typ 27 november (en fredag.) Sen på lördagen blir det shopping och julmarknad i gammla stan, Söndag stockholm horse shoow & måndag åker vi hem igen. ÅH vad roligt det skulle vart. :D tack till Linnéa som frågade om jag ville med!

f


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men du, nu blire ju high school musical också :D<3

2009-10-10 @ 10:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0