Uppdatering från tvrummet

jajamen nu är det så att jag ska sova i tv rummet tonight, så jävla äckligt luktar det i mitt rum på grund utav att vi börjat måla om garderoben. Börjat kika lite smått på roliga saker & färger jag ska ha i mitt rum. Svart & vitt ska vara grunden. I te.x tapeter med mera. Sen funderar jag på att ha rött eller mörklila som lite färgklick? Men vet faktiskt inte riktigt. Mamma tycker det skulle vart fint med grönt. Någon som har ett förslag? Ska iallafall skaffa ny säng, ny tv, skaffa STOR spege, ut med skrivbordet. Sen funderar jag på om jag ska ha en ''smink hörna'' eller ah en hylla & spglen vid den lixom? Men hursom helst så känns det skit bra med att vi har börjat fixa rummet nu igen!:D  + att nu har vi en ny mediaspelare i tv rummet så man kan sitta vid datan på tv:n :D

puss & godnatt hälsar Annasw ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hälst stavas det inte :Ö

helst*

::D::D::D::D

2009-10-04 @ 21:23:45
Postat av: Nicke

låter kanon ;)

2009-10-04 @ 23:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0