Biokväll & gröna kortet

Hej alla människor :D
igår var det som sagt en super mysig bio & resturang kväll med tjejerna! Åt någon vegetarisk talrik som faktiskt var god, Men blev lite smått besviken eftersom dom inte hade fullt så mycket rätter att välja på som dom hade förr. Vi var klara aldeles för tidigt. Så fick stå och vänta jätte länge på att bion skulle börja, haha och under bion satt jag mest och skrattade över ett sånt urdåligt skämt om hennes skor. Imorse fick jag gå upp tidigt bara för att jag skulle hoppträna min häst inför grannen, :)  Gick hur bra som hälst. Eftersom jag inte hade hoppat henne redigt på länge så tog det lugnt men gjorde riktiga framsteg. Verkeligen tacksam över att grannen hjälper mig! Men nu måste jag kila hem till Linnéa vi ska vara , senare sticker vi och påbörjar gröna kortet kursen. Hejsvejs.


Här är lite bilder från igår :D

s
jag innan vi stack

v
brudar :D

d
Louise :D

dsv
Jag,Elinor,Jasmin,Lisa <3
dom andra som var med : Heffa,Rebeca,Louise,Ronja


Kommentarer
Postat av: jasmine

haha vilken bild!

kan du skicka på msn? :)

2009-09-28 @ 19:38:12
URL: http://jasminpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0