Dags att skaffa mer pengar till... 21/9-09

Hej alla människor! var runt på lite hemsidor & letade efter kläder som man så småning om kan beställa hem. Hittade en klänning som jag blev hur kär som hälst i, sen ska jag ju köpa ett par uggs också. Ljusbecha blir det nog? Men vetefan om jag ska beställa dom eller köpa i en butik i närheten. :) + att jag måste köpa nagellack. Ska ha egen gjord fransk manikyr. Dock är det jävligt jobbigt att ha manikyr när man håller på med hästarna, det förstörs med en gång. Idag har jag mått almänt dåligt, iallafall så har jag haft ont i huvudet & fryst som fan. Men skolan är viktigt så kan man gå så måste man! Annars inget specielt att snacka om denna dag, funderar på att leta lite mer kläder under kvällens lopp, & jag måste börja plugga biologi har prov på torsdag?! :O
juste ja, börjar bli dags för Färgning & klippning utav mitt hår nu. tänker fortsätta vara blond & lång hårig men måste skaffa pengar till det också alltså, men mamma & pappa betalar iförsig hälften :D

ss
Klänningen jag ska beställa! 350kr + frakt

s
Uggsen & nagellack! :D
a


Kommentarer
Postat av: Nicke

mycket snygg klänning du ska beställa :) Biologi usch fy vad tråkigt men lycka till. MVG kanske?

2009-09-21 @ 22:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0