en iskall annasw

ss
Ny redigerad bild!


DAGEN
kom nyss in. KALLT som fan ute, Så jag råder alla att stanna innomhus en kväll som denna!
dagens Outfit var ett par svarta tights, vitt linné, brun tunika & ett brett skärp i midjan. Steg upp i td också så att jag skulle hinna locka håret en aning. SKIT SNYGGT! :) men dock är min locktong inte ¨så vidare bra längre, hmm dags att skaffa ny kanske? skriv gärna om någon bra. Denna dag har vart hyffsad lugn. Broder är fortfarande sjuk så jag kan inte ta med några kompisar hem. Aja på fredag sover jag hos Louise & Elinor iallafall.

d  d
Dagens outfit :D

Om bion: Flickan som lekte med elden
Verkeligen en jätte bra film som jag rekomenderar skarpt till dom flesta! Men man måste nästan ha sett den förra filmen (män som hatar kvinnor) för att fatta. Den var inte lika brutal som den förra men handlingen var nästan bättre. Dock ganska mycket våld i många scener. Ser fram imot att få se den tredje och sista filmen (luftslottet som sprängdes.)




Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DITT HÅR!

2009-10-01 @ 19:19:45
Postat av: Anonym

du är så fin

2009-10-02 @ 14:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0