Godmorgon!

Det borde jag i och försig sagt redan i mitt förra inlägg, men då hade jag inte sovit något & för mig börjar inte morgonen på ''riktigt'' förrens man vaknar. ;)  Satt vid laptoppen i sängen med Louise till klocan halv 5. Sen gick hon och la sig för att sova, medans jag satt uppe ytterligare en halv timme. Hennes pappa väckte  oss runt halv10 tiden. Så vi har precis ätit upp frukosten. Vad händer hos er idag? Har faktiskt inte en aning av vad vi ska göra mer än att åka hem då allså. När man väl är hemma ska jag försöka hinna rida ut en tur. Slänger in något mer inlägg under dagen eller kvällen! :*


Hadetbäst alla sköna glidare!

l
tre riktigt sköna bilder från igår!

a


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ni verkar ha skoj?! ;D

2009-09-22 @ 12:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0