Hiss eller diss?

hiss

1.  Maybelline dream mousse concealer,  Det är den produkt som min sminkning för det mesta består utav. Använder den uder ögonen & på läpparna så man ser piggare ut, ofta är detta det ända smink jag har på mig. Liten praktisk burk att ta med sig överallt. håller länge & täcker bra, perfekt att ha på finnar också! :D


2.  Katrin von bredow, Min absoluta favorit författare, Hon har bland annat skrivit ungdomsböckerna, Hur kär får man bli?, Så som jag vill vara, syskon kärlek & många många fler. Hon skriver målande böcker & har man väl börjat kan man inte sluta läsa! :D


3.  Photofiltre, Ett oavanserat redigerings program, Gratis & okomplicerat att ladda hem. finns dock inte lika många funktioner som på PS men räcker gott & väl för en amatör redigerare som jag. Min header är gjord i Photofiltre and you love it! :D

diss 


1. Djurplågeri, Det förekommer allt för mycket utav djurplågeri runt om i världen. Hur jävla kul hade vi tyckt det var att plågas i små burar, eller liknande då? Hallå världen vakna djuren behöver vår hjälp! :O


2. förstora / försmå kläder,
Det är något jag avskyr, Antingen när man har et favorit plagg & man en dag ska ta på sig det och märker att det börjar bli för litet. Eller när man t.e.x hittar ett par jätte fina byxor i en affär som man bara måste ha, & så upptäcker man att det inte finns i den storleken man vill ha, USCH :O


3. Idioter på´msn / internetsidor, Detta är irriterande om något, specielt för oss tjejer som får 100 frågor om bilder & cam varje dag. & om vi då svarar nej fortsätter dom att tjata och frågar varför. Säger man då sanningen att man helt enkelt bara inte vill & förklarar för dom vfr så tycker dom man är dum i huvet, Men hallå losers FUCK OF AND DIE! :O


a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0