louise hatbrev!

louise

brev från louise till mig/OSERIÖST

Jag skriver detta hatbrev riktat mot min kompis AnnaSvensson. Hon är en egoistisk äcklig Bitch med ett stort B. Hon är en wb Kissie & Vill skaffa löshår bajsbrun färg på brunkrämen!!Anna vill bli en känd blogerska & Få massa fina grejjor. Anna skulle vilja ha Krillebooi som hennes pojkvän, men hon klarar inte av konkuransen!! Älskar henne, men eftresom hon har gått över till tattarsidan, har jag beslutat mig för att lämmna henne. Vi vet alla att ni gillar mig mest, & Jag vill nt att Anna ska bli ledsen. Jag hoppas verkligen Anna får ett bra liv & Hennes blogg kmr gå bra. Men vi alla vet att den aldrig kmr gå lika bra som min, & ni älskar mig bitches

a


Kommentarer
Postat av: Charlie

Först grattis. Den var bra gjord denna blogg.

Sen. Louise är INTE din vän. Klipp henne. En vän säger inte så. En vän ställer upp även om du vill välja en väg som hon inte accepterar. Hon är avundsjuk på dig. Hon känner att du kommer att lyckas bättre än henne. Därför detta fula brev. Skit i henne och ånga på som du hartänkt dig. Dina vänner kommer att lämna louise om hon försöker att locka över dina vänner på hennes sida mot dig. Härligt tjejen tuffa till dig och gör det som känns bra för dig. Sköt om dig. Jag stöttar dig vad du än har gjort mot mig. Charlie

2009-09-20 @ 10:44:50
Postat av: Louise

Alla gillar mig Charlie, så bara lägg ner!

2009-09-20 @ 10:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0