Natt skrivning! 20/9-09

Hejsan bloggen & läsarna, nu har jag äntligen startat upp en ny blogg. Så himmla skönt att byta ut den gammla. Robin var så jätte gullig & la in den nya headern som jag gjorde tidigare ikväll. Det finns nog inget bättre än snälla pojkar som hjälper en mitt i natten!? Jag har tänkt att detta ska bli en rolig blogg som handlar om allt och lite till. Jag har vart hos Louise pappa hela denna helgen. Men imorgon åker vi hemmot igen! Ganska skönt trotts allt att komma iväg från vår lilla ''by'' där hemma. Fast detta stället är ju lika dant typ. Aja iallafall så har vi såhära köpt massvis med ton godis så vi
skulle tjocka oss lite denna helgen, Men tror det mesta fortfarande ligger i påsarna. Glömm inte att kommentera nu bara, alla sköna lirare där ute. Puss love ya!


.
Dagens outfit!

http://www.youtube.com/watch?v=3A6rfq_oWt4&feature=related
dagenslåt

a


Kommentarer
Postat av: Tim

het och mkt fin blogg. ciao

2009-09-20 @ 03:55:44
Postat av: Nicke

Det låter som en bra dag o ska bli roligt o följa bloggen som handlar om allt o lite till;)! Fortsätt så här o blanda med lagom tex o bilder :) Låten 4/5

2009-09-20 @ 04:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0