ett nytt försök

Hejsan, jag hoppas att det tids nog kommer bli nogon som tittar in i bloggen efter min lilla pause! Bestämde mig idag för att ge den en ny chans och inte bry mig så mycket om vad alla andra säger. Det är klart att jag har saknat bloggen, ibland något fruktansvärt. Då har jag gått in och gjort vad  jag kallar smyginlägg. Det kan vara skönt att bara skriva av sig, dela med sig utav tankar och funderingar. Den här gången kommer mitt mål inte vara att få läsare på samma sätt som det var innan, utan bara en plats att dokumentera dagarna.

En ny header har jag lagt in också, bara för att makera starten. För hoppningsvis kommer det en lite nyare och roligare design också! jag hör av mig senare ikväll för att berätta lite mer. Nu ska jag äta pizza och kolla på film.

/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0