INPULSKÖP



.     


Igår var den här damen inne en snabbis i karlskorna för att köpa sig något bra inför den kommande dagens skolfoto. Sprang i stressen på den här urtjusiga flanellskjortan inne på Gina tricot  129 :- som hittat! verken hann eller orkade prova den så tänkte igenom mitt beslut i ca 10 sekunder och gick med beslutsamma steg emot kassan. Jag har börjat göra inpulsköp allt oftare nu med tiden, det är som ett behov som måste fyllas och jag kan känna ångest i flera timmar efter om jag inte köper t.ex plagget. Nu när jag haft den på mig här hemma och granskat den en aning så bara älskar jag den! Till min mammas gamla avklippta jeans blir det en perfekt höstoutfit, som jag tänker använda flitigt! Så vad säger ni? Inpulsköp, bra-dåligt?
                                                                                                                      / Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA!:)

2010-08-31 @ 21:29:34
Postat av: jasmine

annnaa jag tycker du ska blogga varje dag för du skriver jättebra din bajs:)

2010-09-01 @ 14:13:11
URL: http://jassesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0