angående prao platsen !

som jag sa igår så har jag och Louise redan fått tag på en prao plats. Vi var ju redan i sjuan säkra på att vi ville praoa tillsammans på något stall. Båda var också bestämda över att vi absolut INTE skulle praoa på en ridskola för där får man ju bara stå och mocka en massa skit! Så nu när vi började 8:an letade vi snabbt upp ett ställe som verkade vettigt och mailade, dem tyckte då att vi skulle höra av oss när det började närma sig lite mera. och ja, jag och Louise höll faktiskt på det stället. Vi har nu hörts över mail och pratat med dem. Så tur så är vi välkommna också :)  Det låter super mysigt så som hon beskrev det, vi ska jobba från 08.30-18.30 varje dag (med ngr timmars paous mitt förmiddagen) med ridning och sysslor i stallet, Hon jag pratade med sa också att vi mesta dels skulle ägna oss till ridningen, PERFEKT. Vi ska bo i en stuga mitt på gården. Dock skulle en annan tjej också vara där samtidigt som vi, hoppas hon är trevlig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0