annasw i ett nötskal?!

haha usch jag tror jag aldrig kännt mig mer blond på länge än vad jag kännt mig dem sista dagarna. Först och främst så måste jag ju berätta om insidenten med min jacka. Jag har länge irriterat mig på att det faktiskt ''inte'' hade några fickor. Men så när jag stod i skolan härom morgonen med jackan på så råkade jag stoppa ner handen i ena sidan. : o och hockus pockus där fanns en ficka! haha så ja jag känner mig lite dum. Har ju trots allt haft den jackan ett bra tag nu! Sen så tappade jag bort min mobil idag också, trodde jag iallafall. Hittade den nyss i min väska.

Skolan är dryyg! Måste medge att jag längtar extremt mycket till våra prao veckor.
Har ni någon gång längtat så mycket så att det faktiskt gör ont i kroppen?
Det är jätte obehagligt och många tycker säkert jag är fjantig som längtar så till en prao.
Men då får jag väll vara det då? jag står ju för vem jag är (;


 

Dagens look ! fick bli något mysigt idag, orkade inget annat.
Skjorta : Bikbok
tröja djupt u-ringad på båda sidor: JC
Jeans (cheap monday) : companiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0