Dags för avgång till skolan.

Hejsan alla morgonpigga där ute i vårt avlånga land.
Jag har precis fixat mig iordning och väntar på att klockan ska bli lite i 8
så att jag kan bege mig mot skolan.
Det är ju första ''riktiga'' dagen jag är i skolan nu på drygt lite över 6 veckor.
Dels har vi ju haft jul lov men sedan var jag ju sjuk 3 veckor innan dess också,
dock gick jag i skolan sista dagen för att ta imot mina betyg och träffa dem andra
innan jullovet satte igång.

Jag trodde det skulle bli super svårt att komma upp i tid imorse, precis som det brukar vara.
Men till min stora förvåning var det lättare än vanligt. Trots att jag vänt om dygnet helt.
När man sover över med Jennifer och Elinor den sista ''vanliga'' kvällen på lovet får man
nog skylla sig själv lite. Dem håller en Ju vaken hur länge som helst trots att man försöker
få dem trötta. HAHA
iallafall så kommer här en bild på min första skol outfit år 2010, GUD vad ovant det känns att
säga 2010, jag kommer säkert skriva/säga fel ett par månader in, allså precis är som det alltid
har vart.

En förvirrad, glad, söt, och nyvaken anna:



ett vanligt vitt linne från Ginatricot, med en lustig (snygg)
grå tröja över även den från Gina, glanstights också dem från
samma ställe!  Och ena armen fylld med drygt 8 armband och ringar
m.m (: väskan är halv ny från Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0