NYÅRSLÖFTE till alla er!

Jag har bestämt mig för att mitt/mina nya nyårslöften ska vara att blogga mins 3 ggr om dagen Förutom om jag verkligen inte hinner,


Ikväll ska jag eventuelt till Elinor och träffa henne, jag hoppas att alla där ute har haft en trevlig jul och nyår. för det har nämligen jag haft. nu till lite frågor, handlade ni något på mellandagsrean? Isåfall varöfr / varför inte? Dem stora bloggarna har ju diskuterat det. Jag tycker det är en självklarhet att man faktiskt shoppar lite på Rean. Det är som en mysig tradition, och vad gör det för skada? förutom att garderoben snabbare fylls! :D





ursäkta dålig kvalite, har sparat den i ngt konstigt format när jag beskärde den!


Kommentarer
Postat av: lovisa

hej, fin blogg, är du medlem på blogglovin? du har inte lust att om jag lägger till dig kan du lägga till mig :)?

2010-01-05 @ 21:31:55
URL: http://thomasflikka.blogg.se/
Postat av: ANONYMDUVET

du har redan brytit nyårslöftet ;)

2010-01-07 @ 23:53:44
Postat av: Anonym

din blogg är bra!

2010-01-08 @ 16:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0