DAGENS KLÄDER



.    

Jag fick i all hast endast dessa två dugliga bilder på min lite tråkiga ''skolmysklädersoutfit''. Jag kände verkligen ingen inspiration för att leta upp något jätte intressant att ta på mig, så fick bli det som låg överst i garderoben, ungefär. Hade på mig mina nya strumpbyxor som även dom var ett inpulsköp från förgår. Blev ganska desvärre ganska så besviken på dom måste jag säga, inte alls så där perfekta som jag tänkt mig. Eller så var det kanske att jag inte trivdes i allt tillsammans. Men det var antingen detta eller att gå naken. Så jag valde med mitt 220 IQ att faktiskt ta kläderna. Allt för väl det. Hade nog vart en ganska jobbig situation imorgon om jag valt det andra alternativet.
                                                                                                      / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0