EN DÅLIG BLOGGARE...


Oj oj oj, nu har det gått allt för lång tid emellan mina inlägg och jag känner att mitt samvete börjar tala. Den här gången hade jag lovat mig själv att verkligen försöka.
Försöka blogga minst 2 gånger om dagen och faktiskt göra något vettigt utav den här ''sidan''. Men jag får så lätt bloggtorka och vet inte vad jag ska berätta om eller visa er, så jag tycker det är mer naturligt att lägga skrivandet åt sidan och smaska i mig en choklad framför idol istället.
Jag har haft mysiga kvällar framför tv:n med familjen som suttit spikade framför skärmen för att granska människor som antingen skämmer ut sig, eller lämnar ett bra avtryck!
Idag blev jag helt såld till en tjejs röst vid namn theres lundberg. Hon hade en egen och speciell röst som jag tror att hon kommer komma väldigt långt med! Gissar på att hon blir något i stuk med en kvinnlig Lars winnebäck. Hon är en utav mina favoriter i tävlingen och om hon kommer vidare till då tittarna får rösta så ska jag lägga någon extra slant på just den här damen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0