EN HEKTISK EFTERMIDDAG

hello people!

Efter skolan var det planerat att jag skulle vara med miss Elinor. Men eftersom mitt rum var ett stort bombnedslag så fick jag inte vara med någon för min kära mamma. Istället cyklade jag hem efter ett halv slappt idrottspass med klassen. Jag stekte upp och slängde i mig lite kycklingwook som fanns i frysen och städade snabbt rummet. Sen hade jag drygt en halvtimme på mig att fixa iordning min ponny för att sedan möta upp josefin med cinde i paddocken. Det blev efter allt kämpande ett relativt bra ridpass och jag kan inte klaga mer än att min häst vägrade på ett hinder ett antal gånger..
Nu måste jag rusa för att rida nästa pass. Jag slänger in en dagens outfit bild senare! HEJS
 
                                                                           / anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0