SLUMPEN?

haha, ja herre gud så pinsamt. Eller ja, pinsamt och pinsamt. Det var väl mest ganska komiskt det hela. Var precis inne på julia röhnstads blogg. www.misssjulia.blogg.se lagt upp ett inlägg endast två timmar före mitt förra med överskriften dagens insperation och en bild på Elin kling. Givetvis var det en utav samma bilder som jag använde i mitt inlägg. Givetvis viste jag inte om det förren nu så jag skrattade lite inombords. Jag menar hur stor är chansen att man skriver/lägger upp ett liknande inlägg omedvetet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mer! söt är du, puss :)

2010-09-06 @ 14:22:16
Postat av: Anonym

BLOGGA! du som e så bra på det :)

2010-09-14 @ 15:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0