SOMMAREN SOM GICK del1



Den här sommaren har gått otroligt snabbt. Här ger jag er lite fina bilder som tagits!
Resten kommer när jag är hemkommen igen!


vi drog till öland (bödasand) över midsommar i nästan 1 vecka. Kanon väder hade vi!


många utav kvällarna tillbringades med vännerna. Några nätter sov vi
4-5 pers i mamma och pappas säng då jag var hemma själv i drygt 1,5 vecka.


Fina stranddagar!


Jag och linnéa åkte med ut till tärnö över en vecka med båten!
mycket sol och mycket bad.


jag lärde mig att åka wakeboard och fick faktiskt riktigt bra klämm på det
i slutet. Nästa år tänker jag lära mig lite trix. haha


På min födelsedag skulle jag vart hemma själv då mina föräldrar var
iväg med kompisar i båten. Men jag övernattade hos min älskade kusin
och blev överraskad med frukost framdukad. Vi åkte senare ut till min
Familj och släkt med bilen till kristianopel där dom befann sig. Vi solade
och badade och åt på hamnkrogen. MYSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0